Administrative Finance Supervisor
От 3 до 6 лет
Полная занятость
Полный день
Описание вакансии
Responsibilities: - Develop, implement and further optimize paper and electronic document management system, maintain registers of incoming and outgoing, internal and external correspondence and financial documents
- Distribute and supervise document management tasks
- Monitor structured storage and timely archiving of business correspondence and financial documents
- Control and monitor the process of checking payment requests and their timely registration in Company's information systems
- Supervise and monitor the processes related to the maintenance of contract register
- Ensure timely compilation of documents to respond to tax authorities' requirements and audit inquiries
- Supervise and monitor the processes related ton purchase requests for the department
- Supervise and monitor document approval processes in OpenText, 1C: Document management, Kontur.Dialog and other information Systems of the Company
- Generate, review and adjust statistical reports for the management on a regular basis or as requested.
- University degree in Administration, Economics
- At least 4 years of previous administrative support experience or entry level accounting
- At least 2 years of managerial experience
- Verbal and written English at least at Upper-Intermediate level
- Proficient computer skills: Microsoft Office (Word, Excel, Power Point), 1C, Kontur, Diadoc.
Conditions:
Office work schedule
-
Employment specifications: Direct contract;
- Work schedule: Office Work, Monday-Friday: from 9 am till 6 pm
- Competitive salary and benefits: Base Salary + % Bonus Payments (Annual Performance Bonus)
- Private Medical Insurance - Employee and 2 family members
- Sick Leave - Up to 10 days per year are to be paid at a working day cost
- Mobile phone
- Corporate lunch compensation
Вакансия опубликована:
14 января 2025,
Москва
Похожие вакансии
Office administrator/Business-assistant (Cyprus)
Обслуживать клиентов: работать со счетами, пластиковыми картами и денежными переводами. Продавать банковские и страховые продукты (кредитные продукты, карты, вклады).
Recruitment Boutique S.M.Art
6 отзывов
Москва,
вчера
Administrative Coordinator / Contracts manager / Администратор координатор
Обслуживать клиентов: работать со счетами, пластиковыми картами и денежными переводами. Продавать банковские и страховые продукты (кредитные продукты, карты, вклады).
International School of Moscow
8 отзывов
Москва,
14 января 2025
Оценки по категориям
Преимущества и льготы компании
Сотрудники чаще всего указывали следующие льготы и преимущества на основании 12 отзывов
83%
Своевременная оплата труда
75%
Медицинское страхование
67%
Компенсация питания
58%
Оплата больничного
42%
Наличие кухни, места для обеда
42%
Удобное расположение работы
25%
Оплата мобильной связи
17%
Корпоративные мероприятия
17%
Гибкий рабочий график
17%
Оплата транспортных расходов
8%
Профессиональное обучение
8%
Система наставничества
8%
Корпоративный транспорт
Похожие вакансии
System Administrator
от 4 000 $
Откликнуться
Доступен быстрый отклик с автоматическим добавлением резюме с hh.ru
Finance & Operations Manager / Финансово-операционный менеджер
от 150 000 ₽
Откликнуться
Доступен быстрый отклик с автоматическим добавлением резюме с hh.ru
Senior Database Administrator (DBA)
Откликнуться
Доступен быстрый отклик с автоматическим добавлением резюме с hh.ru
Mobile Internet Business Development Supervisor
Откликнуться
Доступен быстрый отклик с автоматическим добавлением резюме с hh.ru