Награды компании 0 наград из 3
Забота о сотрудниках Получена: 10.11.2024
80% выполнено
Есть у 1.2% компаний на Dream Job

Работодатель поддерживает достойные условия труда и отдыха для сотрудников

Карьерный рост Получена: 10.11.2024
59% выполнено
Есть у 2.3% компаний на Dream Job

В компании есть возможности для карьерного и профессионального роста сотрудников

Корпоративная культура Получена: 10.11.2024
87% выполнено
Есть у 3.8% компаний на Dream Job

Сотрудники отмечают профессионализм руководства и хорошую атмосферу в коллективе

B2B Digital Marketing Manager

От 3 до 6 лет
Полная занятость
Полный день
Описание вакансии

LeverX is looking for a B2B Digital Marketing Manager. This should be a creative, optimistic, confident leader who has experience in developing and executing marketing campaigns while managing and inspiring a small team. The manager should be equally proficient with day-to-day marketing activities and long-term strategizing to meet company targets.

This role is dedicated to the marketing strategy development & successful implementation for one of our flagship products, which is DataLark

DataLark is an SAP-centric zero-coding data management platform that helps businesses streamline data migration and integration processes. Using its extensible plugins and analytical tools, you can automate all ETL operations and orchestrate across all of your systems to drive better business decisions.

Responsibilities:

  • Identifying and testing new digital channels and tools;

  • Measuring & reporting the return on investments (ROIs) and key performance indicators (KPIs) on regular basis;

  • Doing detailed market research: analyzing market trends to understand customer needs better and position the product effectively;

  • Being responsible for the marketing go-to-market strategy: development, planning, and coordinating with sales, marketing, and other departments to ensure a cohesive effort;

  • Being able to launch digital marketing campaigns (Google AdWords, Bing) and SMM campaigns (LinkedIn) to test hypotheses and generate leads;

  • Manage the team of copywriters, designers, and developers to conceptualize and create engaging content both online (website) and offline (presentations, case studies, etc.);

  • Helping the sales team with supportive marketing collateral such as custom pitch decks, presentations, one-pagers, etc.

Requirements:

  • Self-assured self-starter who is eager to work alone and with cross-functional partners and senior management teams;

  • 4+ years of proven expertise in B2B product promoting or in a similar position with transferable skills;

  • Proven success in implementing successful digital marketing campaigns in the B2B environment;

  • Knowledge of project management software such as Jira is a bonus;

  • Ability to apply the data-driven approach to lead-generation activities;

  • Very good knowledge of both written and spoken English is a must.

Why join LeverX:

  • Competitive salary;

  • Opportunities for professional growth and development;

  • Friendly team and comfortable working conditions;

  • Free corporate English and German courses;

  • All internal educational activities (technical bases and special courses, soft skill courses and EDU projects, etc);

  • Medical insurance;

  • Gifts for special events from LeverX;

  • Sport compensation/ All Sports platinum subscription.

Ключевые навыки
Английский язык
Product Marketing
Market Research
go-to-market strategy
Product Management
Business English
Digital Marketing
Вакансия опубликована: 20 сентября 2024, Минск
Похожие вакансии
Product Marketing Manager (Mobile)
Новая
От 3 до 6 лет

Обслуживать клиентов: работать со счетами, пластиковыми картами и денежными переводами. Продавать банковские и страховые продукты (кредитные продукты, карты, вклады).

Логиклайк
Минск,
сегодня
Digital Marketing Specialist
Новая
От 1 года до 3 лет

Обслуживать клиентов: работать со счетами, пластиковыми картами и денежными переводами. Продавать банковские и страховые продукты (кредитные продукты, карты, вклады).

ДЕВХЭД
Минск,
сегодня
LeverX
4,0
Очень хорошо
75%
Рекомендуют
Оценки по категориям
4,3
Условия труда
4,5
Коллектив
3,8
Руководство
4,2
Уровень дохода
3,8
Условия для отдыха
3,6
Возможности роста
Преимущества и льготы компании
Сотрудники чаще всего указывали следующие льготы и преимущества на основании 11 отзывов
91% Удаленная работа
82% Своевременная оплата труда
73% Гибкий рабочий график
73% Профессиональное обучение
64% Наличие кухни, места для обеда
45% Удобное расположение работы
36% Система наставничества
36% Корпоративные мероприятия
27% Медицинское страхование
27% Оплата больничного
18% Место для парковки
9% Оплата транспортных расходов
9% Корпоративный транспорт
9% Оплата мобильной связи
Похожие вакансии
Digital Marketing Manager (ведущий специалист по интернет-маркетингу)
Новая
От 3 до 6 лет
Откликнуться Доступен быстрый отклик с автоматическим добавлением резюме с hh.ru
Бренд-менеджер
Новая
От 1 года до 3 лет
Откликнуться Доступен быстрый отклик с автоматическим добавлением резюме с hh.ru
Менеджер маркетплейса Wildberries
от 20 000
Новая
От 1 года до 3 лет
Можно удаленно
Откликнуться Доступен быстрый отклик с автоматическим добавлением резюме с hh.ru
Трафик-менеджер/Media Buyer
от 3 000 Br
Новая
От 1 года до 3 лет
Откликнуться Доступен быстрый отклик с автоматическим добавлением резюме с hh.ru
PPC manager
Новая
От 3 до 6 лет
Откликнуться Доступен быстрый отклик с автоматическим добавлением резюме с hh.ru
Поиск Вакансии Ваш отзыв Зарплаты Сравнить
Опыт в разделе вакансии на Dream Job