Награды компании 0 наград из 3
Забота о сотрудниках Получена: 20.09.2024
0% выполнено
Есть у 1.2% компаний на Dream Job

Работодатель поддерживает достойные условия труда и отдыха для сотрудников

Карьерный рост Получена: 20.09.2024
0% выполнено
Есть у 2.6% компаний на Dream Job

В компании есть возможности для карьерного и профессионального роста сотрудников

Корпоративная культура Получена: 20.09.2024
0% выполнено
Есть у 3.7% компаний на Dream Job

Сотрудники отмечают профессионализм руководства и хорошую атмосферу в коллективе

Onboarding Manager / Junior Sales Manager

500 - 700 €
Нет опыта
Полная занятость
Удаленная работа
Описание вакансии

About company

Bordio is a fast-growing B2B SaaS company based in Latvia, Europe. We create project management software to help teams work better together. Our small, fully remote team speaks English and works from home. We launched our product in June 2024 after several years of development, and now we’re growing quickly. Our main priorities are simplicity and an excellent onboarding experience.

Job description

We are looking for a Junior Onboarding Manager to join our team at Bordio. Your primary responsibility will be to engage with new business signups, persuade them to book demo calls, and conduct those calls to showcase Bordio’s features and help set up their Workspace based on their specific needs. You will exclusively handle incoming leads—no cold calls or cold emails. This is 100% remote position, so you can work from any place in the world. Previous experience in Sales or Support is welcome, but not mandatory (We will provide all necessary learning materials to help you succeed in this role.)

Key Responsibilities:

  • Call newly signed-up businesses to offer help and book a demo call.

  • Conduct an average of 4-5 online demo calls per day. (Demo call is a 45-minute online meeting, where you share you screen and demonstrate the product to the prospect)

  • Make follow-up calls to prospects to check in on their progress and offer additional assistance as needed.

  • Support newly signed-up companies by answering their questions via email and WhatsApp, ensuring they have a smooth onboarding experience.

Requirements:

  • Fluency in English (both speaking and writing)

  • A good laptop with a high-quality camera and microphone.

  • A quiet, distraction-free workspace at home.

  • Desire to work hard and learn quickly

Payment and Benefits:

  • This contractor role requires you to be registered as a self-employed individual.

  • You will receive a fixed monthly salary plus commission, based on the number of demo calls conducted and customers you convert to paying subscribers.

  • The salary range is between 500 and 700 EUR for a full-time position (8 hours/day).

If you’re an ambitious and disciplined person who enjoys talking to people, we look forward to receiving your application!

Ключевые навыки
Английский язык
Sales Skills
B2B Продажи
Сопровождение клиентов
Теплые продажи
Работа с возражениями
Консультирование клиентов
Выявление потребностей
Клиентоориентированность
Проведение презентаций
Работа с клиентами
Вакансия опубликована: 17 сентября 2024, Ташкент
Похожие вакансии
Менеджер-переводчик по продажам со знанием английского языка
400 - 1 000 $
Ecline
Нет опыта
Можно удаленно
Country Manager (Узбекистан)
Медиапоинт
От 1 года до 3 лет
Можно удаленно
Bordio
5,0
Очень хорошо
100%
Рекомендуют
Оценки по категориям
5,0
Условия труда
5,0
Коллектив
5,0
Руководство
4,9
Уровень дохода
5,0
Условия для отдыха
4,9
Возможности роста
Преимущества и льготы компании
Сотрудники чаще всего указывали следующие льготы и преимущества на основании 8 отзывов
100% Своевременная оплата труда
100% Удаленная работа
100% Гибкий рабочий график
13% Профессиональное обучение
13% Система наставничества
Похожие вакансии
Sales Development Representative
400 - 600 $
От 1 года до 3 лет
Можно удаленно
Менеджер по продажам туристических услуг
2 500 000 - 20 000 000 so'm
От 1 года до 3 лет
Можно удаленно
Менеджер по промо-акциям
От 1 года до 3 лет
Можно удаленно