Награды компании 0 наград из 3

B2B Customer Support Manager

80 000 - 340 000
От 1 года до 3 лет
Полная занятость
Полный день
Описание вакансии

Office - Full Time Employment.

International developer* of software services for business. Specializes in solving complex IT problems in MarTech, SalesTech, Fintech. Also provides product implementation services through B2B sales.

Responsibilities:

  • customer communication in English;
  • only warm customer base for b2b products of the company;
  • data research;
  • CRM reporting;
  • participate in meetup and briefs.

Requirements:

  • fluent in English from B2+ level (TOEFL, IELTS would be a great advantage);
  • experience of working with a warm or cold customer base (support/negotiation/sales will be an advantage);
  • be ready to work from the office, can be half remote after test period.

Conditions:

  • corporate culture (soccer on weekends with prizes for winners or spa for the beautiful part of the team, team building, corporate parties once a season);
  • Monday to Friday + sick leave/vacation;
  • salary from 800$ fixed + %
  • mandatory onboarding period;
  • in the office there is a recreation area with ping pong, table soccer, sofas + kitchen with a permanent supply of sweets.

*Other details are after the candidate signs an NDA at the personal interview before the offer.

Ключевые навыки
Английский язык
Sales Skills
CRM
B2B-маркетинг
Вакансия опубликована: 9 сентября 2024, Нижний Новгород
Похожие вакансии
Customer Support Specialist (English, German, Italian, French, Polish, Spanish)
Heroes of Support
Новая
Нет опыта
Менеджер по работе с клиентами
от 100 000
Credit Booster
Новая
От 1 года до 3 лет
Ярис
4,7
Очень хорошо
100%
Рекомендуют
Оценки по категориям
5,0
Условия труда
5,0
Коллектив
4,0
Руководство
5,0
Уровень дохода
5,0
Условия для отдыха
4,0
Возможности роста
Преимущества и льготы компании
Сотрудники чаще всего указывали следующие льготы и преимущества на основании 1 отзыва
100% Своевременная оплата труда
100% Удобное расположение работы